mg100

عکس

mg100

عکس

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

روش تشخیص اختلال دوقطبی از روی نشانه های رفتاری

milad gohari nezhad | چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

برخی از اختلالات روانی را نمیتوان به راحتی تشخیص داد و حتماً باید به متخصص مراجعه کرد اما نشانه هایی برای هشدار وجود دارد که میتواند درباره اختلال دوقطبی مورد توجه قرار بگیرید.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ زمانی که پای بیماری‌های روانی به میان می‌آید، کلیشه‌های زیادی به گوش‌مان می‌رسد. اما در واقعیت، تشخیص اختلالات خلقی می‌تواند دشوار باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا ۱۰ علامت پنهان اختلال دو قطبی را بیان کنیم.

کری بیردن دارای مدرک دکترا، استادیار در بخش روانپزشکی و علوم رفتاری و روانشناسی در دانشکده‌ی پزشکی دیوید گفن در دانشگاه یوسی‌ال‌ای می‌گوید، “نسبت دادن آن به بدخلقی، مشکل در محل کار یا خستگی بسیار شایع است. این اختلال به لحاظ شدت متفاوت است.”

در این نوشتار به ۱۰ نشانه‌ پنهان اختلال دو قطبی اشاره می‌شود که نشان می‌دهند مشکلات خلق و خو ممکن است علتی فراتر از شخصیت دمدمی مزاج یا بدقلق داشته باشد.

۱. خلق و خوی عالی

ویژگی اختلال دو قطبی دوره‌های بالا و پایین شیدایی و افسردگی است. در طول یک مرحله شیدایی، برخی از بیماران ممکن است کاملا از واقعیت جدا شوند.

اما شیدایی خفیف، که آن هم نشانه‌ای از این اختلال است، حالتی است که فرد انرژی بالایی دارد و حس می‌کند سالم و سرحال است اما ادراک و دریافت خود را از واقعیت کاملا از دست نداده‌است.

دکتر بیردن می‌گوید، “شیدایی خفیف می‌تواند یک حالت بسیار لذت بخش باشد.‌” خلق و خوی فرد بهبود می‌یابد، ممکن است انرژی و خلاقیت فراوانی داشته باشد، و شادی و سرخوشی را تجربه کند. این قسمت بالای اختلال دو قطبی است و برخی از آدم‌ها در واقع از اختلال لذت می‌برند – تا هر زمانی که طول بکشد.

۲. عدم توانایی انجام کامل وظایف

داشتن یک عالم پروژه‌های نیمه‌تمام یک مشخصه‌ی اختلال دو قطبی است. افرادی که می‌توانند انرژی خود را زمانی که در حالت شیدایی خفیف هستند، مهار کنند واقعا کارآمد هستند.

کسانی که این توانایی را ندارند، اغلب از کاری به کار دیگر، برنامه‌ریزی‌های بزرگ، و پروژه‌های غیرواقعی می‌روند و هرگز آنها را قبل از پرداختن به کاری دیگر، به پایان نمی‌رسانند.

دان مالون، پزشک، مدیر مرکز سلامت رفتاری و رییس گروه روانپزشکی در کلینیک کلیولند، در اوهایو درباره این نشانه‌ پنهان اختلال دو قطبی می‌گوید، “آن‌ها می‌تواند بسیار حواس‌پرت باشند و ممکن است یک میلیون کار را شروع کنند و هرگز آنها را به پایان نرسانند.‌”

 

. افسردگی

فردی که در یک حالت افسردگی دو قطبی است، درست مانند کسی که افسردگی دائمی دارد به نظر می‌رسد. مالون می‌گوید، “آن‌ها همان مشکلات افراد مبتلا به افسردگی را در رابطه با انرژی، اشتها، خواب، و تمرکز دارند.”

متاسفانه، داروهای ضد افسردگی معمولی به تنهایی روی بیمارانی که دو قطبی هستند تاثیر ندارد.

آنها حتی می‌توانند باعث شوند دوره‌ی بیماری‌شان بیش‌تر شود، شدت بیماری آنها بدتر شود، یا حتی ارتباط شخص با واقعیت کاملا قطع شود.

او می‌گوید، “داروهای ضد افسردگی می‌توانند کاملا برای افراد مبتلا به اختلال دوقطبی خطرناک باشند زیرا می‌توانند باعث بروز شیدایی در آنها شوند.”

۴. کج خلقی

برخی از افراد مبتلا به این بیماری از “شیدایی مخلوط” رنج می‌برند به این معنا که علائم شیدایی و افسردگی را به طور همزمان تجربه می‌کنند. طی این حالت، آنها اغلب به شدت تحریک‌پذیر می‌شوند.

هر کسی گاهی روزهای بد دارد، و به همین دلیل است که تشخیص این نوع اختلال دو قطبی بسیار سخت‌تر است.

دکتر بیردن درباره این نشانه‌ پنهان اختلال دو قطبی می‌گوید، ” همه‌ی ما گاهی اوقات تحریک‌پذیر یا دمدمی هستیم. اما در افراد مبتلا به اختلال دو قطبی این ویژگی اغلب به حدی شدید می‌شود که در روابط آنها ایجاد تداخل می‌کند به خصوص اگر فرد بگوید، من نمی‌دانم که چرا این‌قدر تندخو هستم… نمی‌توانم خودم را کنترل کنم. ”

۵. تند صحبت کردن

برخی از افراد به طور طبیعی پر حرف هستند. همه‌ی ما آدم‌های پرچانه و پرحرف را می‌شناسیم. اما «فشار گفتار” یکی از علائم شایع اختلال دو قطبی است.

دکتر بیردن می‌گوید، این نوع صحبت کردن زمانی رخ می‌دهد که شخص واقعا در یک مکالمه‌ی دو طرفه نیست. فرد به سرعت در حال صحبت است و اگر سعی کنید چیزی بگویید، او به احتمال زیاد به صحبت‌های‌اش ادامه خواهد داد.

آن‌ها همچنین گاهی اوقات وسط بحث ناگهان موضوع را عوض می‌کنند. او می‌گوید، “این نشانه زمانی چراغ خطر محسوب می‌شود که این ‌گونه صحبت کردن برای فرد کاملا غیرطبیعی باشد”، آنها این کار را زمانی انجام می‌دهند که در دوره‌ی شیدایی به سر می‌برند، نه در زمانی دیگر.

۶. مشکل در محل کار

افراد مبتلا به این اختلال اغلب در محل کار مشکل دارند زیرا بسیاری از نشانه‌های اختلال‌شان ممکن است در توانایی‌شان برای موفقیت در کار، انجام وظایف و تعامل سازنده با دیگران تداخل ایجاد کند.

علاوه بر وجود مشکلات مربوط به انجام کامل وظایف، آنها ممکن است در طول یک دوره شیدایی اختلال خواب، تحریک‌پذیری، و خودمحوری داشته باشند، و در زمان‌های دیگر دچار افسردگی شوند، که خود باعث خواب بیش از حد و مشکلات خلقی بیش‌تر می‌شود.

دکتر مالون درباره این نشانه‌ پنهان اختلال دو قطبی می‌گوید، بسیاری از مشکلات محل کار می‌توانند بین فردی باشند.

۷. سو مصرف الکل یا موادمخدر

دکتر بیردن می‌گوید، حدود ۵۰ درصد از افراد مبتلا به اختلال دو قطبی مشکل سوء مصرف مواد و الکل دارند.

۸. رفتارهای نابهنجار

هنگامی که آدم‌های مبتلا به اختلال دو قطبی در مرحله‌ی شیدایی هستند، ممکن است عزت نفس‌شان بیش از اندازه بالا باشد.

دکتر مالون می‌گوید “آن‌ها ممکن است دچار حس خودبزرگ‌بینی ‌شوند و عواقب آن را در نظر نگیرند، همه چیز برای آنها خوب به نظر می‌رسد.”

بی‌محابا خرج کردن پول و رفتار جنسی غیر معمول، دو مورد از شایع‌ترین انواع رفتارهایی هستند که می‌توانند ناشی از این اختلال باشند. او می‌گوید، “من تعدادی بیمار داشته‌ام که دست به کارهایی زده‌اند که اگر در دوره‌ی شیدایی نبودند، هرگز آنها را انجام نمی‌دادند…. در طول این دوره رفتارهایی از خودشان نشان دادند که با آ‌ن‌چه به طور معمول انجام می‌دهند، سازگار نیست.

۹. مشکلات خواب

افراد مبتلا به این اختلال غالبا مشکلات خواب دارند. در طول یک مرحله افسردگی، ‌ممکن است بیش از حد بخوابند، و تمام مدت احساس خستگی کنند.

در طول مرحله‌ی شیدایی، ممکن است به اندازه‌ی کافی نخوابند، اما همچنان احساس خستگی نداشته باشند.

حتی تنها با چند ساعت خواب شبانه، ممکن است احساس فوق‌العاده‌ و انرژی زیادی داشته باشند.

دکتر بیردن می‌گوید داشتن یک برنامه‌ی خواب منظم یکی از نخستین چیزهایی که او به بیماران دو قطبی توصیه می‌کند.

۱۰. پرواز ایده‌ها

تشخیص این نشانه ممکن است دشوار باشد، اما اغلب زمانی رخ می‌دهد که شخص در مرحله‌ی شیدایی است. مردم احساس می‌کنند ذهن آنها سرعت گرفته‌است و نمی‌توانند افکارشان را کنترل کنند یا سرعت آن را کاهش دهند.

این پرواز ایده‌ها گاهی اوقات همراه با فشار گفتار رخ می‌دهد.

دکتر بیردن می‌گوید، افراد مبتلا به اختلال دوقطبی ممکن است تشخیص ندهند یا نپذیرند که ذهن‌شان به حدی سرعت گرفته‌است که قابل کنترل نیست.

  • milad gohari nezhad

مولر: سه‌گانه را می‌خواهیم

milad gohari nezhad | چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ق.ظ | ۰ نظر

ستاره بایرن مونیخ اختلاف با دو بازیکن جدید تیمش را رد و تاکید کرد که بایرن به دنبال کسب سه گانه در فصل جدید است.

به گزارش ایسنا و به نقل از  Omnisport" "، با آمدن خامس رودریگس و تولیسو به بایرن مونیخ در میانه میدان و خط حمله این تیم آلمانی ترافیک به وجود آمد و رسانه‌های آلمانی از نیمکت نشین شدن توماس مولر در فصل جدید و اختلاف او با این دو چهره جدید بایرن  سخن به میان آوردند.

مولر به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: اختلاف با رودریگس و تولیسو؟ چرا باید این گونه فکر کنید؟ نه تنها با این دو بازیکن اختلاف ندارم بلکه بسیار صمیمی هم هستیم. آنها هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند و مهم‌تر از آن شخصیت بزرگی دارند. من یک هفته است که این دو بازیکن را از نزدیک می‌شناسم و با آنها صمیمی شده‌ام. هم تولیسو و هم رودریگس می‌توانند کمک زیادی به بایرن کنند.

او درباره پست جدید خود در بایرن مونیخ، گفت‌: برای من فرقی نمی‌کند چه به عنوان مهاجم بازی کنم و چه در خط میانی به میدان بروم. مهم این است که بتوانم به بایرن کمک کنم. نهایت تلاش خود را برای موفقیت بایرن به کار می‌گیرم. برای آشنا شدن با تفکرات آنچلوتی به زمان نیاز است. فکر می‌کنم که بایرن بازی به بازی در حال بهتر شدن است.

مولر در پایان سخنان خود درباره فصل جدید، ‌اضافه کرد: با نهایت صبر و شوق در انتظار فصل جدید هستیم. می‌خواهیم در فصل جدید عنوان قهرمانی در همه رقابت‌های پیش رو را به دست آوریم. بایرن به دنبال کسب سه‌گانه است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، بایرن مونیخ در دیدار سوپر جام آلمان شنبه هفته آینده در ایدونا پارک به مصاف دورتموند خواهد رفت.

بالوتلی در دیدار برگشت برابر آژاکس در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا نمی‌تواند به میدان برود.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، نیس در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

  • milad gohari nezhad

تور تایلند1

milad gohari nezhad | چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

تور تایلند

در این بخش تلاش کرده ایم اطلاعاتی در خصوص تور تایلند و سفر به تایلند و تجربه ده ساله خود را در خصوص انتخاب تور تایلند و سفر به این کشور زیبا در اختیارتان قرار دهیم.
در این بخش از سایت اطلاعاتی را در خصوص، تور تایلند و انتخاب تور تایلند، توضیح مختصری در خصوص هتل های تایلند و موارد اقامتی و شرایط آن، غذاهای کشور تایلند، رستوران های ایرانی، حمل و نقل در تایلند و هزینه های آن، جاذبه های دیدنی و فعالیت ها در کشور تایلند و راهنمایی در خصوص مقاصد تایلند، وراههای کمتر هزینه کردن  در کشور تایلند.

[caption id="attachment_122" align="alignnone" width="900"]تور بانکوک تور بانکوک[/caption]

همچنین در این مقاله که در خصوص تور تایلند گردآوری شده است تصاویری از کشور تایلند و مقاصد مختلف و همچنین ویدئو هایی در این رابطه در اختیار شما قرار داده شده است.
در انتهای این توضیحات نمونه هایی از نرخ های تور تایلند در اختیار شما قرار داده شده است.چرا تایلند و یا چرا تور تایلند و کشور تایلند را به عنوان سفر  خود انتخاب کنیم؟

تایلند کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا و دارای جاذبه های توریستی و تفریحی زیبایی نظیر شهرهای ساحلی و جزایر بسیار زیبا و همچنین دارای دیدنی های بسیار متنوعی همراه با فستیوالهای گوناگون میباشد.جالب است بدانید تقریبا ۱۰۰ % توریست هایی که به تایلند سفر میکنند مجدد برنامه ریزی سفر به این کشور را دارند.
کشور تایلند دارای مناطق سر سبز و ساحل های استوایی همراه با تفریحات متنوع دریایی نظیر ،حمام آفتاب، غواصی و  قایق سواری میباشد. تقریبا با هر سلیقه، مقصدی در تایلند وجود دارد از این رو تور تایلند و سفر به تایلند دارای تنوع بسیار زیادی میباشد. از اصلی ترین شهر های تایلند جهت سفر بانکوک ( پایتخت تایلند)، شهر ساحلی پاتایا، جزیره پوکت و جزیره زیبای سامویی میتوان اشاره کرد.

[caption id="attachment_10" align="aligncenter" width="629"]تور تایلند تور تایلند[/caption]
  • آب و هوای کشور تایلند:

به طور کلی تایلند دارای آب و هوای گرم  مرطوب بوده و تقریبا در تمام طول سال این هوا یکسان است. تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب، گرم و خشک و گرم و بارانیست.بهترین زمان سفر به تایلند از اوایل آبان ماه تا اردیبهشت میباشد.

  • تور تایلند و نکات مربوط به انتخاب تور مناسب:

 در خصوص تور تایلند و انتخاب تور مناسب به چند نکته باید توجه کنید، مقصد و شهر خود را به درستی انتخاب نمایید، باید در نظر بگیرید با چه هدفی به تایلند سفر میکنیدو به کدام شهر سفر میکنید؟ به طور مثال بانکوک که پایتخت تایلند میباشد مکان بسیار مناسبی جهت خرید و دارای مراکز خرید با تنوع بسیار زیاد میباشد، با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان ، دارای ساختمان ها و آسمان خراشهای زیاد در مقایسه با پاتایا که شهر ساحلی تایلند دارای تفریحات ساحلی و دارای جاذبه های توریستی فراوان میباشد.همچنین شهر پوکت با پروازی از بانکوک به این شهر (حدودا ۰۱:۳۰) از دیگر شهر های ساحلی تایلند و مقصد بسیاری از گردشگران میباشد.در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص شهر های تایلند و جاذبه های دیدنی آن خواهیم داد.

[caption id="attachment_98" align="alignnone" width="800"]تور پوکت ارزان تور پوکت ارزان[/caption]

نکاتی دیگر در خصوص تور تایلند و انتخاب مناسب تور تایلند
•    پرواز های متفاوتی به کشور تایلند انجام میشود، در مورد پرواز دقت نمایید.
•    درباره هتل محل اقامت خود دقت نمایید ( اینکه مناسب خانواده ویا افراد مجرد باشد + موقعیت هتل)
•    پکیج های ترکیبی به هر شکلی که مد نظر داشته باشید امکان ترکیب وجود دارد
•    در مورد هزینه ها و کمتر شدن هزینه های سفر خود با کارشناس فروش تور مشورت نمایید.
•    آداب و رسوم و قوانین سفر به تایلند و تور تایلند را قبل از سفر بدانید
•    در انتخاب گشت ها و تفریحات در تایلند قبل از سفر خود تحقیق کرده و با اطلاعات کامل سفر کنید.

 

  • milad gohari nezhad

فروش بک لینک

milad gohari nezhad | شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

فروش بک لینک


  • آیا فروش بک لینک باعث مجازات سایت شما می شود؟

بله اگر گرفتار شوید!(منظور این است که در دامی که گوگل همیشه برای مجازات دیگران پهن کرده است گرفتار شوید)

در واقع شما می توانید بک لینک ها را به هر مقدار که بخواهید بفروشید اما برای در امان ماندن از خشم گوگل rel=nofollow را به بک لینک ها اضافه نمایید. یا اینکار را نکنید و منتظر از دست دادن رنک خودتان در بعضی قسمت ها باشید !!!

امتحانش واقعا مجانی است ! مخصوصا با الگوریتم های جدید گوگل فروش بک لینک خیلی میتواند تاثیرگذار باشد.(این مقاله را حتما بخوانید)

این تصور غلط است که گوگل شما را امر و نهی می کند، بلکه فقط شما را از بعضی کارها باز می دارد تا بتوانید در نتایج جستجویش دارای رنک خوبی باشید.

  • آیا خرید بک لینک باعث مجازات سایت شما می شود؟

دوباره بله اگر گرفتار شوید! یا اگر کسی شما را گزارش دهد.

توصیه من این است که اینکار را انجام ندهید اما اگر انجام دادید هرگز از سایتی anchor text فراوان نخرید.(اگر قبلا این مقاله را نخوانده اید حتما بخوانید)

و البته هرگز فراموش نکنید که حتی اگر هم بک لینک خریدید در خرید و ایجاد بک لینک ها تنوع داشته باشید.حتما قبلا مقاله اهمیت تنوع بک لینک ها را خوانده اید !



  • milad gohari nezhad

تور تایلند لحظه آخری

milad gohari nezhad | شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

تور تایلند لحظه آخری

 

هتل های تایلند و توضیحاتی در خصوص انتخاب هتل:

هتل های کشور تایلند از نظر استانداردهای بین المللی از سطح و درجه قابل قبولی برخوردار هستند.تقریبا اکثر توریست هایی که به تایلند سفر میکنند از هتل های تایلند رضایت کافی را دارند.نکته بسیار مهم در خصوص انتخاب هتل در تایلند خانوادگی بودن ویا مجردی بودن هتلهاست. اجازه بدهید بیشتر توضیح بدهم، شاید این نکته که هتل خانوادگی و مناسب تور تایلند و سفر به تایلند با خانواده است در هیچ هتلی مشخص نباشد، اما جالب است بدانید برخی هتل ها با توجه به شرایط هتل مناسب و افراد مجرد و برخی هتل ها مناسب جهت سفر خانوادگی میباشد.
نکته دیگر در خصوص انتخاب هتل موقعیت هتل و محل قرار گرفتن آن است که از اهمیت بالایی برخوردار است، به طور مثال در پوکت هتل خود را در منطقه پاتونگ و یا نزدیک این منطقه( به دلیل نزدیکی به مناطق تفریحی و رستوران ها) انتخاب نمایید.و یا در سامویی هتل خود را نزدیک به چاونگ بیچ انتخاب نمایید.
کارشناسان ما توضیحات کامل را در خصوص هتل ها به شما خواهند داد.

[caption id="attachment_19" align="alignnone" width="1597"]تور تایلند لحظه خری تور تایلند لحظه خری[/caption]

بلیط تایلند و پرواز های تایلند

از کشور ایران پرواز های مختلف و متنوعی به تایلند وجود دارد، از تهران پرواز های مستقیم به مقصد بانکوک به صورت روزانه توسط شرکت هواپیمایی ماهان ایر و شرکت تای ایرویز ( ایرلاین ملی کشور تایلند) وجود دارد، از این پرواز جهت سفر به بانکوک استفاده میشود و معمولا تورهای تایلند با این پرواز انجام میشود.پکیج ها و تورهای پاتایا نیز از همین طریق تنظیم میگردد( فاصله بانکوک تا شهر ساحلی پاتایا حدودا یک ساعت است)، سفر به پوکت و سامویی نیز به این شکل و با ادامه مسیر توسسط یک شرکت هواپیمایی تایلند با پروازی حدودا یک ساعته انجام میشود.
جالب است بدانید ایرلاین های خارجی نظیر امارات، قطر ایرویز ، الاتحاد و ... نیز پرواز هایی به مقاصد مختلف تایلند ازجمله بانکوک و پوکت به صورت روزانه توریستهای بسیاری را به کشور تایلند میرسانند.

  • milad gohari nezhad

خرید بک لینک قوی

milad gohari nezhad | يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

خرید بک لینک قوی

 

همانطور که می دانید، بک لینک یکی از فاکتورهای سئو  است. بنابراین قبل از شروع به ساخت بک لینک، باید به وسیله ابزارهایی که به منظور آنالیز بک لینک در نظر گرفته شده به اطلاعات زیر پی ببرید:

  • چه تعداد بک لینک در حال حاضر دارید. در این مرحله باید توجه کنید که تعداد بک لینک هایی که از دامنه منحصر به فرد به سایت شما ارجاع داده شده است بسیار مهمتر از مجموع کل بک لینک ها است. چون همانطور که می دانید اگر تعداد زیادی بک لینک از یک سایت داشته باشید، این بک لینک ها ارزش چندانی نخواهند داشت.
  • میزان کیفیت و مرتبط بودن انکر تکست ها.
  • کسب اطلاعات در رابطه با بک لینک های با کیفیتی که رقبای شما دارند اما شما آن بک لینک ها را ندارید.

در این مقاله تصمیم گرفتم که بهترین ابزار آنالیز بک لینک را به شما دوستان عزیز معرفی کنم. Google link: با استفاده از این ابزار شما می توانید یک لیست نمونه از تعداد بک لینک هایی که به سایتتان ارجاع داده شده است بدست بیاورید. علاوه بر آن، دامنه ها و سایت هایی که از آن ها بک لینک گرفته اید به شما نمایش داده خواهد شد. به عنوان مثال در قسمت جست و جو عبارت link:yoursite را وارد کنید. با این دستور لیست نمونه ای از تمامی بک لینک ها به شما نشان داده خواهد شد. برای گزارش گیری دقیق تر می توانید با اضافه کردن site:yoursite- لینک هایی که از سایت خودتان به خودتان ارجاع داده اید را از لیست نمونه حذف کنید. برای روشن شدن موضوع به این مثال توجه کنید. نقاط مثبت:

  • رایگان بودن
  • سریع بودن
  • ساده بودن

نقاط منفی:

  • فقط بخش کوچکی از بک لینک ها را نشان می دهد.
  • نیاز به افزونه هایی جهت گزارش گیری دقیق دارد.
  • اطلاعاتی در رابطه با بک لینک های با کیفیت ارائه نمی دهد.
  • از همه مهتر، دقیق نیست!

البته همانطور که می دانید گوگل وبمستر تولز اطلاعات آماری دقیق تر و بهتری را نسبت به دیگر ابزار سئو ارائه می دهد. اما اطلاعاتی که از طریق این ابزارهای سئو سایت بدست می آورید برای اینکه یک دید کلی نسبت به وضعیت خود داشته باشید بسیار مفید است. لینک های مرتبط : بک لینک , فروش بک لینک , خرید بک لینک , خرید بک لینک دائمی , خرید بک لینک قوی , خرید بک لینک انبوه , خرید بک لینک ارزان , بک لینک ارزان , خرید بک لینک ایرانی , خرید بک لینک با کیفیت , بک لینک قوی , بک لینک دائمی

http://dl39.ir

http://digim.ir

http://dl37.ir

http://dl38.ir

http://dl36.ir

http://mobibax.ir

http://data2.ir

http://biblog.ir

http://s04.ir

  • milad gohari nezhad